Wednesday, December 22, 2010

Angkor Wat Tuktuk Yang Murah

Halo, Nama saya Salim. Saya seorang pemandu Tuktuk. Saya boleh Berbicara Bahasa English dan Malay di samping Bahasa Kemboja.
Di Kemboja, istilah tuk tuk digunakan untuk menyebut sepeda motor dengan kabin dipasang ke belakang. Pada kompleks candi Angkor, tuk-tuk memberikan bentuk pengangkutan yang selesa di sekitar kompleks bagi pelancong. Anda boleh menggunakan perkhidmatan tuk-tuk saya dari hari ke hari. sangat nyaman dan murah. Satu Tuktuk boleh digunakan untuk 4-5 orang.

  • Angkor Wat pelancongan untuk satu hari: Angkorwat, Bayon, Angkor Tom, Ta Phrom dan 5-6 temple lainnya 10-15 USD.
  • Banteay Sreai, Banteay Samre dan 3-4 temple pelancongan 15-20 USD.
  • City tour satu hari 10 USD.
  • Penjemputan dari Airport ke hotel / hostel boleh menghubungi saya 85578996840.

Saya boleh mengikuti mana-mana anda pergi di Angkor Wat untuk mengambil gambar anda, dengan beberapa wang tip, terserah anda :)

4 comments:

Jari Manis said...

Saya akan ke Siem Reap pada 23 Jan 2014 dan sudilah kiranya tinggalkan email addres untuk membolehkan saya berikan detail information.

If you read this msg please email me at jarimanis76@gmail.com

Unknown said...

Hello

Unknown said...

Ayo, dapatkan freechip dengan cara mendaftar di INSTA88 di permainan sabung ayam S128
USER ID Anda sudah terisi saldo dengan cuma cuma tanpa harus deposit

NO HP: +6281315983911
BBM: 2BD903FA
LINE: CS_INSTA88
WECHAT: CS_INSTA88

LINK ALTERNATIF
www.insta88.com
www.insta88.net
www.insta88.org
www.centre88.net
www.lexusbet.net
www.lontongsate.com
www.satelontong.com
Bantu sebarkan ke teman juga
Terima kasih

Anonymous said...

Hi, i will be travwlling on 16/9 for 4 days. pls email to this address. puga2803@yahoo.com